Etaya canım bende gebe kalmadan once ilaç kullanıyordum diyet uyguluyordum suan 29+3 üm insülin kullanıyorum sabah açlıgım dengesiz benimde sadece gerisi normale girdi iyi doktorların olursa bence sıkıntısız atlatırsın gebeliğini Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasıb etsın inşallah gebelikten sonra insüline ihtiyac kalmaz