ipek9 sınavlara girip kazanırsan eğitime gidiyorsun ve polis oluyorsun. Benim arkadaşım oğlu 5 yaşındayken kazandı şuan 6 yıllık polis hatta şube müdürü oldu. Alt katımda oturan arkadaş da bebeği 6 aylıkken polisliği kazanmıştı. Kadınlar için daha rahat bi meslek eşim polis benim erkekler için daha yorucu olabiliyor. Ben öğretmenim doğudayız şuan kadın polis arkadaşlarım 20 bin fazla alıyorlar benden 😂