Yasemincan Aslında bunu yazarken Allahım en kötüsünden korusun dedim..bu sabah bebeğimi kaybetme korkusuyla güne başladım ..Sabah uyandım herşey normal ve bi baktım kan..kanamam başladı bebeğim çok küçük 21 haftalık..apar topar hastane düşük tehlikesi çataldı rahim ölçmeydi derken iğne serum..neyseki kızım hayatta ve Benimle çok şükür🙏🏻Hastanede yatışa devam..eğer okursanız sizde kızıma bi dua edermisiniz 🙏🏻🙏🏻
Gyed Yasemincan ay canım ya çok geçmiş olsun kızında sende allah korusun benim de kızım olacak inşallah rabbim bütün yavrularımızı korusun 🙏🙏💕
fts01 Yasemincan bnde 20. hafta kısalma incelme yaşıyorum allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla zamanında doğar bebeğin allah izni ile kucağına alırsın
Candaan Yasemincan Rabbim şifa versin korkularınızı gidersin hergun elini karnına koy ve 1 tesbih ya mübdi çek doğum vaktinde ve saatinde olsun diye inşaAllah
Candaan Yasemincan yap bak faydasını görecen inşaAllah ablamda ilki karnında ölmüştü kürtaj olmuştu sonraki gebeliklerinde bu tesbihi çekti şükür sonra çocukları sağ salim dogdu
Rstasar Yasemincan Allah yardimciniz olsun insallah bebeginizin gelisimi tamamlanmadan dogmaz.Surekli ayetel kursi okuyun insallah bebegnizi koruyacaktir