Kızlar bir şey sormak istiyorum daha önce Tetanoz aşısı vurduran arkadaşlar çok ağrınız oldu mu aşı sonrasında? Yarın asm gideceğim aşı vurdurmaya ordan da işe geçeceğim ama çok ağrı yapıyorsa hiç riske atmadan rapor alayım diyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız