Melekk23 Merhaba ben çarşamba günü vajinal doğum yaptım. Gece 11 de hafif suyum geldi. Sonrasında nişanım gelmeye başladı. Gece üçten sonra sancılarım artınca gittik . Hastaneye gittimiğizde 7.5 cm açılmam vardı ve direkt doğum için odaya çıktım. Hastaneye gitmemle bebeğin doğması 10 dk sürdü. Benim ikinci doğumum olduğu için doğum hızlı ilerledi bebeğin baş kısmı çıkarken ağrı hissettiğim için epizyo yapıldı . Doğum sonrası ten tene temas için bebeği kucağıma verdiler. Sonrasında bebek hemşiresi aşısını yaptı. Annem üstünü giydirdi. Doğum sonrası vitallerime bakıldı. Kanama kontrolü hem ebem hem de doktor geldi yaptı. Kanlarım alındı. Çocuk doktoru genel bebek muayenesi yaptı.Bebeğimin testisi inmemiş onun için ultrason istediler ultrason çekildi. Yine işitme testini yaptılar. O gün doğum yapan anneler eğitim katına çıktık . Hemşireler lohusalık , emzirme hakkında eğitim verdiler. Tek tek bütün odalara gidip annelere emzirme konusunda yardımcı oldular. Sabah kahvaltı ve öğlen yemeğimiz geldi. Odam tek kişilikti. Hatta benim doğum yaptığım o da suda doğum odasıydı içinde jakuzi vardı. Odanın içinde tv küçük buzdolabı banyosu vardı. Ben gayet memnun kaldım. İlk doğumum Hayat hastanesinde olmuştu. Doğum sürecim güzel geçmişti ama doğum sonrası bakımdan memnun kalmamıştım. Ben ve bebeğime bileklik bile takmamışlardı. Benim doğumum hızlı gelişti normalde odalarda pilates topu falan da oluyormuş. Sizin yerinizde olsam takibimi orda yaparım ve gene okuluna giderim . Gebe okulundaki hemşireler çok güleryüzlü ve ilgiliydiler.