Kızlar kaç günden beri kanamam vardı zaten acile gidip geliyodum bunu burda yazmıstım. Perşembe akşam kanamam gene başladı ama bir gram sancım yoktu, neyse haataneye geldim tekrardan alttan muayene ettiler. 2 cm açılmam olduğunu söylediler. gene sabah 9 da tekrar gel dediler. Sabah 9 da geldim yatış verdiler. Hala hiç sancım yoktu açılmamda 4 cme yakındı kanamam hala devam ediyodu. Suni sancı vericez artık dediler. Saat 13.30 da suni sancıyı başlattılar 3 e kadar gene biraz iyi gidiyodu ama 3 ten sonra artık baya zorlamaya basladı ama sürekli Allaha dua ediyorum ayetel kürsiyi okuyodum. Saat 17.00 oldu ben artık dayanamıyorum beni sezeryana alın diye bağırıyodum . Sonra doktorum geldi tekrar muayene etti ve açılmamın 7 cme ulastığını söyledi. Sen yaparsın bu saatten sonra sezeryan yazık olur dedi bu kadar güzel ilerliyoken. Doğum odasına aldılar beni saat 17.30 du. Saat 18.28 de kızım dünyaya geldi. Biraz fazla dikiş atıldı bana onun nedenini pek anlayamadım cünkü bebeğim çok büyük değil. Ikınmaları çok güzel yaptığım için 4 ıkınmada doğdu kızım, ıkınma esnasında bağırmadan ıkınmak hem doktorun hemde sizin işinizi daha çok kolaylaştıracak. Kızımla ilk buluşmam beni çok duygulandırdı bütün acılarımı dindirdi. Onu aldım kokladım öptüm sonra test yapmak icin götürdüler ve geri getirdiler bana bidaha göstermek icin. Benimde o sırada dikişlerim atılıyodu hisssetmiyosun pek fazla. Normal doğum çok güzel, benimde hikayem böyle kızlar ama herkes başarabilir normal doğumu yeterki fazla panik yapmayın 😀🤱