selma1711 acelyademir bende 11. Haftadayım en son 7. Haftada gittim kontrole sürekli içimde acaba içimde iyi midir yaşıyor mudur diye düşünüyorum böyle düşünen panik yapan var mudur
acelyademir selma1711 ay ben ben deli oluyorum yarın görecem inşallah çok endişeliyim ne zaman göreceksin sen
acelyademir selma1711 az kalmış inşallah sağlıkla sende görürsün. bende gittim bugün şükür 5 hafta sonra gördüm bende
gulkilic kızlar 13+6 yım bugün ikili taramaya girdim rahim damarlarımda daralma çıktı ama şükür şu anlık yolunda her şey ilerleyen süreçte bebek geriden gelebilir riski oluyormuş siz de girdiniz mi böyle bir şey söylendi mi