11+4
yemek yerken bir şey yok ama sonrası midem çok değişik oluyor ya keşke yemeseydim diyorum:( sabahları yumurta yemekten bıktım bi süre ara vereceğim yumurta yiyince midem bulanıyo doğru düzgün kahvaltı yapamıyorum… akşam 6 dan sonra yediğim şeyler acayip rahatsız ediyo yanma mı desem ekşime mi çözemedim ama çok kötü bi tat kalıyo ağzımda midemde .. yatarken süt içiyorum biraz iyi geliyo gibi . .. rahatsız etmeyen tek şey meyveler.