Denizli’de çektirdim 4000 TL’ye ama anestezi yoktu ağrılı değil diyemem ağrıdı ama ben hemen sonra hamile kaldım büyük ihtimal biri kapalıydı onu açtılar o yüzden hamile kaldım hemen ve ağrıdı o yüzden daha öncede dış gebeliğim vardı nedenine bakılması işin girmiştim ve hemen hamile kaldım