Kızlar dr nst bağladı sancım çıktı ama çok sık değil sancı gözüktüğü için alttan muayene etti muayene sırasında aşırı kanamam oldu yarım aaat sonra tekrar kontrol etti kanaman durmuş dört saat sonra gel nst de sancı çıkarsa yatış yapıcaz dedi ben o hastanede doğum düşünmediğim icin imza verip çıktım direkt şuan sancım yok kasılma oluyor belimde hafif sızlama var ağır kaldırmış da yorulmuşum gibi hissediyorum canım çok acıdı alttan muayene sırasında ayrıca bebeğin çok iri senin sezaryene alınma ihtimalin cok yüksek dedi moralim çok bozuk korkuyorum acayp bi sekilde