Bbsozlm Merhaba 22 haftalık gebeyim 8 haftalıkken rahmimde kanama alanı vardı sürekli kahverengi lekelenmem oluyordu progestan kullandım geçti şükür ama bugün yine kahverengi lekelenmem oldu bebeğin hareketlerini hissediyorum ama içimi bi korku aldı randevum perşembe günü normalmi sizce başına gelen varmı bilgilendirmisiniz lütfen
doganursezmag Bbsozlm Geçmiş olsun. Başıma gelmedi ancak ihmal etmeyin perşembeyi beklemeden bi kontrole gidin derim
minikanne123_ Bbsozlm ilk gebelik te yerleşme kanı olarak geçiyor ben yaşadım progesteron kullandım geçti ikinci hamileliğim bu defa hiç yaşamadım
doganursezmag Bbsozlm İnşallah yoktur Kahverengi lekeden değil taze kandan korkun derler yine de içini ferah tut
istanbuldabiizmirli doganursezmag Geçen defaki indirimde mağazadan almıştım bayıla bayıla, bu defa online dan aldım. Angeltouch diye bir markaları var kumaşları harika, 14 parça alt üst karışık aldım 780 TL tuttu.
Ngovercin Benimde 20 haftalık geçen gün kahverengi lekem oldu daha öncede olmuştu ama peçeteye silince gelmedi akıntı gibi