Ozy canım senin vaktin çok müsait bi tecrübem yok ama doğum kasılması için düzenli olması lazım diyorlar.
Benim de öğlenden beri adet sancısı gibi sancım var. Rahmim de ağrıyo. Belimde.. kasılmalarım da var karnımda. Ama ben 35haftalığım henüz erken galiba.
Bilen arkadaşlar vardır bende şurda bekliyim