Kızlar 34+5 oldum bugün dün biraz tişörtüm ıslanmıştı sıvı geldi göğsümden şimdide ıpıslak olmuş tişörtüm habire sıvı geliyor doğumu tetikler diye duydum bebek içinde saglikliymış sanrm asla ellemiyorum ama durmuyorda buna engel olabilirmiyim yoksa normalmi ilk gebeliğim bilgi verir misiniz?