mlkekyaa0gmailcom Salı günü sezeryan dogumum var ..doğuma Hafif bi oje ve hafif makyajla girsem sorun olurmu sizce ..
gokceaytekin mlkekyaa0gmailcom Ojeye izin vermiyorlar. Nabız takibi için takılan prob doğru okumuyor diye. Makyaja bişey demiyorlar abartı olmadığı sürece.
aleyflx mlkekyaa0gmailcom tavsiye etmem ameliyattan çıktığımda kara kara yuzum gözüküyordu makyaj akmış makyaj serbest ama oje yasak
melisasak35 mlkekyaa0gmailcom oje yasak ben doğuma girerken makyaj yapıp girmiştim bb krem ve maskara doğum sırasında hep ağladığım için yüzüm kap kara olmuş yoğun bakımda hemşireler yüzümü temizliyordu sağolsunlar :) oyuzden ipek kirpik yaptırmak istiyorumm
mlkekyaa0gmailcom gokceaytekin ojeyi eledim o zaman.. yüzüme güneş kremi sürsem ve bebek doğduğunda yanağıma getirseler gunes kremi bebeğe değse olumsuz bise olurmu😅 cokmu detayli düşünüyorum acaba yaa
melisasak35 mlkekyaa0gmailcom yani bence hiç gerek yok yüzünüze ten tene temas etiriyorlar bebeği o gğneş kreminin onun tenine deymesini ben istemezdim açıkçası
betusbetuss Kiz zaten bebegin cildinde verniks tabakasi oluyor onu her seyden koruyan 😄 o kadarcik degmeden hicbir sey olmaz. Ki düsün zaten dogum aninda bir sürü kanla temas ediyor, kandan bisey olmuyorsa yüzüne sürdüğün seyden hic olmaz 😄