yenibaslangic_ Elbette değil. Ama o kadar aptal bi güruh var ki. Kadınlar yarış halinde. Bu tamame “Doğumum zordu seninde zor olabilir bak ama ben yaptım yarışı”. Yani kimisi normal doğumu kötüler, kimisi sezeryanı över, kimisi alttan muayeneyi korkutucu anlatır. Kimisi ayılır bayılır onu anlatır. Aptallık ya dümdüz yani. Herkesin hikayesi farklı mümkün olduğunca dinlememekte fayda var.