Kızlar 38+1 kontrolü vardı gittim nst düzensiz sancı cıktı ben bile şaşırdım.
Eve geldim nolur nolmaz temizlik yaptım günlerdir çamaşır yıkıyorum 39+0 oldum yine temizlik yaptım nolur nolmaz diye ama ne suyum geldi ne nişan ne sancım çok hareketliyim dün yürüyüşe gittim awm gittim merdiven çıktım gebelik başından beri geziyorum nasıl başlıyor çok merak ediyorum yarın kontrl var 39+1 oluyorum