biz 113
hayatsu_ son 12 gün🤗sağlıkla kavuşalım hepimiz İnşallah🤲
hayatsu_ bizim de 111 🌸
hayatsu_ son 3 🩵 Çarşamba günü doğum yapacağım
hayatsu_ son 5 gün ❤️
klncbebek geldi mi bebiş
uygulamaya göre 39 ama sezaryen olacağım için 29 gün kaldı
hayatsu_ 67🫠
19🥲
Sselenay geldi mi yavrunuz
Son 90 🥹
hayatsu_ son 9 ama hiç bi belirti yok ne agrı ne sancı nasıl olcak bilmiyorum 🫡
m3ltem naptınız geldi mi
hayatsu_ son 14 uygulamaya göre
cylnboran04 geldi mi bebiş sağlıkla inşallah
bebegimm26 evet 37+2 de doğdu 14 günlük oluyoruz yarına İnşallah 😊
bebegimm26 evet geldi çok şükür 39+5 de