Duygununkelebegi22 Canım hamişler . Kabızlık ve hemoroid şikayetiniz varmı . Ben 7. Ayımdayım ve sıkıntılarım artmaya başladı doktorum ilaç tavsiye etti ama yeni kullanmaya başladım etkisi olcakmı bilmiyorum. Sizin böyle bi şikayetiniz ve çözümünüz varmı
Acemiannes Duygununkelebegi22 bende kabız olunca havuç yiyorum hemen işe yarıyor dene istersen sürekli salatalık falan ye
BusraOzhan Duygununkelebegi22 Hamileliğimi öğrendiğimden beri kabızlık sorunu yaşıyorum 31. haftadayım çok uğraştım düzelmedi ilaçlar şuruplar vs vs.. Hiçbiri işe yaramadı bende artık koyverdim gitti. 🤷🏼♀️
Duygununkelebegi22 BusraOzhan bende öncedende vardı bu sıkıntı ama kantoron yağını sürerek idare ediyordum ama artık idare etmez durumdayım kan haplarıda kabızlık yapıyor bide doktorum günde 2 tane içmeye başla dedi daha da artmasından korkuyorum . En büyük korkumda doğum sonrası sıkıntı çekmek
Duygununkelebegi22 doganursezmag kayısı keşke iyi gelse normaldede problemim vardı hamile olduğumdan beri iyice arttı
Nzmmerve Duygununkelebegi22 yarım çay bardağı zeytinyağına 2 adet incir bas bir gün beklet ertesi gün ye sabahları aç karnına
Nzmmerve Duygununkelebegi22 süt lede deneye bilirsiniz sütü ısıtıp içine incir doğrayın incir hem kabızlık için birebir hemde hemoroid varsa hafifletiyor birde patlıcanın sapını kaynatıp içince o şikayetlerden hiç biri kalmıyor diyorlar hamileyken içilir mi bilmiyorum bi araştırın isterseniz
Tugcegul bol su icmekte buldum cozumu ama laf olsun diye bol su degil harbiden icmek lazim cok ise yariyor kizlar
Duygununkelebegi22 Tugcegul çok içmeye çalışıyorum ama yeterli olmuyor 😕 umarım doktorumun verdiği ilaç etkili olur
BilgeAnne Duygununkelebegi22 bende şuan 26+4 haftamdayim bu zamana kadar mücadele ediyorum 2 tatlı kaşığı üzüm pekmezi çok şükür çözdü bebeğe de kilo aldıran bi yicek ölçü 2 tatlı kaşığı deneyin ağrısı zor Allah yardımcımız olsun
Bgun Zeytinyağı en mantıklısı bence süt kabızlık yapar diye biliyorum. Aç karnına zeytinyağı sızma ve doğal olanından 1 tatlı kaşığı yada ben domatesin üstüne fln döküyorum o şekilde yiyorum kahvaltıda.Kabızlık sorununu gideriyor.Her gün tüketmekte fayda var.Hemoroid konusunda bir bilgim yok malesef canım.
Ftmpcl Duygununkelebegi22 canım doktorum bana gynoferon verdi hiçbir sikinti yasamadim. Son bir ayim kaldi umarim da yasamam Kayisi icine cevizi koyup ye ve bol ilik su iç canim. Allah yardimcin olsun 🙏