mrssanne geçmiş olsun 🙏🏻 bende ilk kimyasal geçirdim sonrasında tekrardan gebe kaldım. Kendinize çok dikkat edin, folik asit kullanın ve en önemlisi beslenmenize dikkat edin. Okuduğum ve kendimden de gördüğüme göre kimyasalın arkası çoğu kişi de dolu olmuş. Rabbim gönlünden geçeni nasip eylesin. 🌸