Ekimde kürtaj oldum 1 hafta sonra kontrole gittiğimde parça kalmış dedi. Bir tane tek kullanımlık hap verdi bununla kalanı evde düşüreceksin dedi düşük hapıymış sanırım eczaneler falan satmıyormuş. O şekilde haptan sonra evde biraz ağrı çektim ama temizlenmiş olmalı ki sonraki kontrollerimde temiz çıkmıştı. Kürtaj olduğum için sonrasında rahim filmi istedi şu anki doktorum olası yapışıklık vs kürtaj sonrası olabilir riske atmayalım dedi.