40+2 oldum hiçbir doğum belirtisi yok. Sancı nişan vs. Dün korunmasız ilişki yaşadık bu sabah yumurta akı kıvamında şeffaf jel gibi bir şey geldi. Bı nişan mı bilmiyorum genelde kanlı pembe gelir demişlerdi. Yoksa ilişkiden kalma akıntı mı anlamadım. Ne yapsam ananas yiyorum merdiven temizlik ilişki hiçbir şey işe yaramıyor. Çarşamba gel yatış yapalım dedi doktor. Suni sancı da istemiyorum ne yapsam bilemiyorum