Moz bende 39 hafta oldu açılma yoktu. 2 haftadır merdiven in çık yapmıştım. Ama açılma yoktu sonra doktora gittim geldim üst üste doktor aaa açılıyor 2 cm yarın gene gel dedi ertesi gün açılma 4 cm olmuş 2 gün sonra doğum yaparsın dedi. 2 gün sonra sancım yoktu ama hastaneye gittik başka doktor vardı ona muayene oldum hiç açılma yokki dedi bana ve çok şaşırdım. 40 olmuştum tam. Hadi yatış verelim açılma için fitil koyalim sonra suni yapalım sana dedi. Ben kabul etmedim 1 hafta daha durmak istedim riskleri anlattı bana ben eve geldim bir YouTube videosu izledim o hareketleri yaptım. Sonra 40+3 oldum yaklaşık 12 saat süren hafif ağrılarım vardı çok çok az adet ağrısı gibi. En son akşam 21 de eşime dedim ki doktora gidelim ağrım yok ama bence gidelim dedim gittik ve 7 cm açılmam vardı. Ağrı yoktu. Hemsireye sordum ne zaman çığlık atacağım canım çok acıyacak dedim. Şuan normalde acı olması gerekiyordu dedi. Neyse Geri kalan süreçte sadece açılmaya odaklandım çok hızlı ilerledi 22 de hastane yatış yapıldı gece yarısı 10 cm açılmam oldu. Doktor gelene dek bekledim suyu patlaması için. Hala şiddetli ağrım yoktu sadece doğum sandalyesinde uzanmış bekliyordum. Ne zaman canım çok acıyacak diye sorup durdum hemşirelere. Doktor geldi suyu patlattı gene ağrı yoktu yani kısa süre ağrı geliyor o an ıkınma yapıyorum ağrı gidiyordu. Sonra bir anda doğdu o bir anlık kısımda çok şiddetli bağırdım sonra hemen geçti çok güzeldi doğum yapmak çok eğlenceli