Yaprakunallar Kızlr adete altı yedi gün kaa iç çamaşırımda gördüm leeyi azıcık kırpıp atsam bakarmısınız kahve pembe çizgi gibi mideniz bulanırmı sormak istedim
egeemomms Yaprakunallar 3 yaşına girecek oğlum🤣 en son ki hamileliğimde de yaşadım yerleşme kanaması ama onu kaybettim maalesef
Yaprakunallar egeemomms basınız sağolsun😔 Bende çok umutlandım ama iki gün önce test yaptım negatif olunca anlam veremedim miktarı rengi vs aynımı heyecanlandım yine😅
egeemomms Yaprakunallar benim ilk gebeliğimde 4 gün önce gelmişti ve testte adet geçtikten 13-14 gün sonra çok silik bi çizgiyle öğrenmiştim 🤣 ya sizide umutlandırmak istemem inşallah vardır adet gecikince tekrar yapın ya da direkt kan verin inşallah vardır güzel haberlerini bekliyorum 💖
Yaprakunallar [silindi] canım acaa görüntü atdam kaldırılırmı müden bulanırmı ufak bi kahve leke çizgi halinde bir kere iç çamasırda vardı bidaha hiç gelmedi
[silindi] Yaprakunallar regliye 6 gün varsa bir kere gelip devamı gelmediyse yerleşmeyle uyumlu görünüyor ama en doğrusu adete 1 2 gün kala test yapın isterseniz
Yaprakunallar [silindi] canım bayramın birinci günü test yaotım duratest markası negatif çıktı aksam yaptık ama ilk idrar sabah değildi