pervvvvin Selam herkese 18+1 de bebek hareketlerini hissetmiyorum gece yatınca kıpırtı var gibi ama hiç emin değilim bayram da herkes hala hissetmiyor musun diye sordu benim de kafama takıldı zaten kaygılı biriyim ilk gebelik siz ne zaman hissettiniz
damla6565 pervvvvin sıkıntı yapma bana da aynı sorular soruldu hissetmiyor musun hissetmen gerekiyor gibi şeyler ama doktor bana özellikle ilk gebeliklerde 20.hafaya kadar uzayabilir demişti. İnsanlarin soruları bitmez hiç takılma onlara
pervvvvin damla6565 evet aynı şekilde hep hissetmen gerek nasıl hissetmiyorsun dediler benim de zaten daha önce 3 kaybım var iyice stres oldum cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏼
damla6565 pervvvvin gebeliği birazda doğal akışına bırakmak gerekiyor her bebeğin gelişimi anne karnında pozisyonu annenin kilosu vs. gibi durumlari farklıdır. Kıyas yapıp stres olmamak gerekiyor . Çünkü stres daha da kötü etkiler. Umarım ikimizde tez zamanda hissederiz bebeklerimizi 🥹🐣
burcuo pervvvvin üçüncü gebeliğim olmasına rağmen 19da net hissetmeye başladım. İlk gebelikte 16-17 gibi hissetmiştim. 1-2 hafta daha bekleyebilirsiniz bence
aleyflx pervvvvin haftamız günümüz aynı seninle ama benim ikinci gebeliğim ilkini 12.'de hissettim şu an hala hissetmiyorum
pervvvvin Melike3506 yaaa inşallah bende en kısa zamanda hissederim bu sefer de başka kaygılarımız başlar 😂
freuze pervvvvin Ben de 18+6 yım bugün, hissetmedim henüz, 20 den sonra hissederiz, bebekler daha çok küçük.
parildayanyildiz2 pervvvvin aynı hafta aynı günüz benim 2.gebeliğim ama bende aynı emin olamıyorum bağırsak hareketi mi diye baloncuk patlar gibi oluyor nadiren 1 kez fln anlayamıyorum bende arada bebek kendini dayıyor galiba sertleşir gibi olup hemen kayboluyor net bir hareket yaşayamadım henüz
pervvvvin parildayanyildiz2 aynıyım bende bayramda darlamasalar bu kadar kafaya takmıyordum aslında kendi kendime şüphelenmeye başladım en son 3.5 hafta önce kontrole gitmiştim sizin kontrol aralığınız ne kadar