bebisleben sezeryan sonrası depend kullandım aşırı da memnun kaldım , en fazla katlarsınız kesi yeriinin üstüne gelmez , ped tarzı bir şey sakın almayın hiç rahat edemezsiniz , ilk günler kanama miktarı fazla oluyor , o sebeple depend aşırı rahat , direk külot gibi giiyorsunuz üstüne başka iç çamaşır giymeye de gerek kalmıyor