ebus6133 öncelikle bebişinle sağlıklı sıhhatli günleriniz olsun, aminn. ben oğlum 3 aylıkken meme reddi yaşadım resmen emmediğinden göğsüm sertleşiyodu artık. Sürekli sağım yapıyodum. Onu kucağımda hafif uyutup uyku sersemiyken emziriyodum. Uyuyodu sonra memede emip. Diret sürekli memeni ver. Zor ama sürekli memeyle temas ettir zorla. Karnı aç tok farketmez. Zaten sonra o da baska yol olmadığını anladığında paşa paşa emiyo. Sonrasında 2 yaşına kadar emzirdim düşün 😅