Kızlar selam, dün akşam farkettim sağ göğsümün üst tarafı hafif şiş böyle şekil değişmiş gibi, sıcak ve çok damarlı. Sol göğsümde şişlik yok ama onun da damarları aşırı belirgin ve şiş duruyor. Sağ göğsüm sola göre de daha ağır. Dokununca biraz acıyor. Doğum yaklaştığı için mi yoksa tıkanıklık vs olabilir mi?