Kizlar selam.Kasiklarimda gechmeyen dogum regl sancisina benzer periodik agrilar olunca doktora gittim.Rahim agzi uzunlugu kisalmish 27mm dedi doktor.fitil ve igne yazdi.10gun.
16+3 gunluk hamileyim.Bu haftalarda 27mm olan oldu mu? cok mu tehlikeli? en chox aksam gece agrilar basliyor.Kaybetmekten cok korkuyorum.Rahim agzi bu olculerde olup da ileriki haftalarda yukselen oldu mu?