Ben ilk cocugumda 21 lerde gitmistim cok iyi geçmişti aralik olarak iyi zaman dilimi demisti doktorum. Simdi de randevu bulamiyorum Bursa’da. Sehir hastanesinde bile ayrintili bulamadim aradim yok dediler sinirlerim bozuldu bu yuzden ayrintili bakmiyoruz demelerine sinir oldum. Zaten acmiyorlarda. Ne demek yok gecen ay arkadasim geldi dedim cevap veremedi bu kadar sorumsuzluk ilk defa goruyorum cok sinir oldum.Bilecikte buldum o da 20+6 ya denk geliyor umarim net bakabilir doktor ve insallah iyi bir doktordur.