Kızlar devlette doğumum olacak belki tek kişilik belki iki kişilik oda olacak belli değil ama bir balon olsun küçük bir şeyler düşünüyorum yapan var mı? 2 kişi olursak kendi yatağımın arkasına yapmayı düşünüyorum . Oğluma yapmıştım (özelde doğurmuştum karışan yoktu ) şimdi devlette izin veriliyor mu bilmiyorum