Gencbirannis eşler yapıyo zaten diye biliyorum. Evli olduğunuz için senin kimliğine gerek olmayabilir. Bi soruveriyim.
1. Doğum hastanede gerçekleşir ve doğum bildirimi yapılır
2. Hastane bilgileri sistemde görünür (e-Devlet / Nüfus Müdürlüğü)
3. Baba veya anne e-Devlet’e giriş yapar
4. “Doğum Bildirimi” hizmeti açılır
5. Bebeğin adı-soyadı girilir
6. Bilgiler kontrol edilip onaylanır
7. Başvuru tamamlanır
8. Gerekirse nüfus müdürlüğünden randevu alınır
9. Kimlik kartı başvurusu yapılır
Not: Annenin fiziksel kimliği gerekmez, sistemde kayıtlıdır.
Dedi yapay zeka.