Kızlar Samsun şehir hastanesinde detaylıya giren var mı? Ne kadar sürüyor görüntü siyah beyaz mı yoksa renkli mi? Omü de Hüseyin hoca çok öneriliyor ama o da görüntü vermiyormuş? Başka hoca var mı görüntüsünü veren Omü de siyah mı yoksa renkli mı bakılıyor? Ama öncelik randevum şuan şehir hastanesi orayı çok merak ediyorum. Hastane yeni açıldığı için imkanlar fazladır diye düşünüyorum. Bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🫶🏻