Kızlar ben Salı günü doğum yaptım bebeğim bugün 6 günlük. Doğumum çok zor oldu gece kanamam durmayınca tekrar ameliyata alınmışım. O sebeple 2 gün bebeğime bakıp emziremedim kendi acımdan. O sırada mecburen biberonla mamaya alıştı. Sütüm 2 gündür yeni yeni geliyor kolastrumla beyaz süt arası. Sıkınca geliyor emmediği için akan bir sütüm de yok maalesef. Sarılık değeri 12 sınırda aç da bırakamıyorum. Memeye de kesinlikle yaklaşmıyor. Sağmaya çalışıyorum o da pek çıkmıyor kendi acımla stresim dikişlerim zaten çok fazla. Memeye gelince reddediyor ağzına sıkıyorum tadını alıp emsin diye onu yalayıp geri biberon istiyor. Tecrübesiz değilşm ilk çocuğum da değil ama ilk defa başıma geldi. Bu konuda tecrübe sahibi olanlar yardım edebilir mi