Kızlar her ayaklarımı gören daha çok erken şişmesi için diyor ama bayram ziyaretleri , dinlenememek vs bana çok normal geliyor artık ödem tutması yoruluyorum bi şekilde yansıyor vücuduma insanların moral bozmaztan keyif aldığını düşünüyorum bu arada sizde durumlar nedir ? Tuzlu su soğuk kompres herşeyi yapıyorum ama biraz rahatlayıp tekrar ödem tutuyor hiç spor yapmadım hamileliğimin başından beri şimdi yürüyüşe başlamak istiyorum en azından şu şişkinlik için ..