sbusra hasan akalın ın adı çok duyuluyor ama giden herkes bi süre sonra bırakıyor üzüldüm adınıza. bana doğumevinin yoğun bakımı yeterli dediler ama ben de kalp hastasıyım,doğumevinde kalp doktoru yok, doğum sırasında bir sıkıntı olursa sana müdahale edemeyiz üniversitede yap doğumunu dediler.aydında olup üniversitede doğum yapan var mı tedirginim çok, ben doğum evine güveniyordum.