nura_nia Merhaba kızlar şuan 21 haftalığım ve 13 haftadan beri nefes darlığı yaşıyorum kalbim boğazımda atıyor gibi kalp atışımı boğazımda hissediyorum sizde böyle oldu mu hiç
cylnboran04 nura_nia evet hamileleiğimin başından beri yaşıyorum 38 hafta olduk hala da var çarpıntı oluyor mu sızde
revsnnnn nura_nia benim 3 saattir devam eden nefes darlığım var kansızlık var bende acaba ondan olabilir mi
Eco111 nura_nia aynı haftalarda benimde olmuştu asla uyuyamıyordum ve burnum tamamen tıkalıydı hamilelik riniti diye geçiyor sprey falan vermişti dr ama çok faydası olmadı bende
edaonyurtttt cylnboran04 bende çok oluyor çarpıntıdan uyuyamıyorum nabzım yatarken 100 çıkıyor 110 çıkıyor 😭
cylnboran04 edaonyurtttt göğüs doktoruna gıttm kalp doktoruma Gıttım kadın dogumcumda hepsı sonuçlarım temız dedi
nura_nia revsnnnn normalde son aylar olursa çok normal ama erken başlaması neden anlamadım doktor kan aldı sonuçu için arıyacak bakalım
nura_nia cylnboran04 bende doğumdan önce gitmiştim kulak burun boğaz doktoruna bende alerjik astım ve guatır var bunlar neden olur mu dedim bilemedim dedi
cylnboran04 nura_nia Bemde astım çıktı guatırda var valla bazen oturup ahlamak istıyorum o kadar yoruldum
nura_nia cylnboran04 ahh kuzum ya çok iyi anlıyorum seni şuan Türkiye de iken gittim doktor saçmalılka panik atak dedi ABD geldim burda da bakıp sorun yok dedi böyle kalakaldım bende
nura_nia Eco111 2 ay önce kan tahlili verdim aradılar beni Troidin çok düşmüş dediler 25 den 12 ye düşmüş bunun için kontrol altında tutulacaksın dediler ve bacım 2 ay içinde 10 kilo aldım ben şokk 😳 düşük olunca kilo istemsizce alınıyor
semiii Multisinus diye burun temizleyici var ben onu kullanıyorum. Ilık su +tuz ilede temizleyebilirsiniz, nefes darlığı bende de var 31+5 olduk 2-3 haftadır çekiyorum 😒
nura_nia semiii ben 13 haftadan beri nefes darlığı yaşıyorum son aylarda olsa okeyim ama erken başlaması çok iyi olmadı 😒