zclk çene kasları tam gelişmediği için çok çabuk yoruluyor bu normal mama takviyesi vermezseniz sarılık olabilir aynısı başıma geldi bir aydır sarılık ile uğraştık sürüm hemen gelmedi mecbur üçüncü günden önce meme sonra mama verdim hep bu şekilde rutin uyguladım ki memeyi unutmasın biberonun rahatlığını anlamasın diye aslında uyumuyor memede kan şekeri düşerse baygınlık demişlerdi bana sarılıktan dolayı biberon olarak avent antikolik serisini kullanıyorum mama olarak da hipp organic combiotik olandan yani kolay sindirim serisi gaz kusma ishal yapmayanı buymuş benim doğumuma giren kadın doğum doktorum önermişti