asafemir60 bizde gittik eşimle hepsine bir bir ödeme şartlarımı konuştuk sizin nakitiniz gayet iyi ama 265 bin civarı dosya masrafı alıyor iki sene içinde ev garanti zaten kurada isminiz çıkmazsa iki sene sonunda size ev almanız için paranızı veriyorlar ama bize aylık ödeme çok geldi ev çıkana kadar 20 bin miydi tam hatırlamıyorum ev çıktıktan sonra 43 bin ödemeyle ilerliyosunuz ama biz şuan kiradayız ev masrafı elektrik su kendi ihtiyaçlarımız derken biraz daha beklemeye karar verdik hem paramızı da biriktiyoruz bu arada peşinat ne kadar yüksek olursa o kadar avantajlı oluyorsun. Emin evimin ödemeleri çok yüksek geldi bize fuzûl ev ve bir evim daha uygun geldi. Eşimin iş arkadaşı da hem araba hem ev almış bir evimden. Bence hepsine başvurun hangisinin aylık ödemesi size uygunsa ona karar verirsiniz