Kızlar bugün 27. Haftama girdim belimde küçük fıtık var belki ondandır bilmiyorum ama belimin ağrısından oturup kalkamıyorum yatakta hareket edemiyorum kalçam ağrıyor yürümekte çok zorlanıyorum bacağım benimle gelmiyor yani bu hafta böyle çok ileri derecede ağrı yaşamaya başladım sadece ağrı olsa neyse dicem ama hareket edemiyorum resmen sizin de böyle mi riskli gebeyim bide erken doğum riskim var acaba doğum mu yaklaşıyor daha önce 23 haftalıkken kayıp yaşamıştım çok korkuyorum ya