Kızlar selam 26 şubatta asılama oldum
2 hafta sonra kan testi verdim
Beta
12 Mart 11
16 Mart 73
17 Mart lekelenmem oldu akşam 9 da başka bir hastanede kan verdim 156 çıktı
19 Mart ilk hastanede verdim 181 çıktı sabah 8 de vermiştim kafam karıştı lekelenmem üç gün sürdü laboratuvar farkı mı tekrardan 48 saat geçmeden son kanı verdim dengesiz bir durum kafam baya dolu kimyasal veya dış gebelik mi