abdulmuttalip Arkadaşlar iyi akşamlar iyi bayramlar ,Prilam Dr hakkında bilgisi olan var mı , zararı varmı gebelik te , 6. Haftadayız
Elisa0110 abdulmuttalip valla bende başlarda tedirgindim ama kim çıkardıysa hayrı kabul olsun 3 kğ vermiştim yemek yiyemiyordum onu içince biraz biraz yemeye başlamıştım
nidaahmet Ben 4 aya yakın kullandım hiç bir zararı yoktu çok şükür aksine hamileler için olan bi ilaç gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
meliketufannn 22 haftaya giriş yaptım mide bulantılarım son 2 haftadır azaldı normalde bırakmam gerek ama uyumamı desteklediği için bırakmak istemiyorum