tgcumt 6 haftalık gebeyim bugün çok yoğun kanamam oldu hastaneye gittim direk alttan muane ettiler düşük yaptığımı söylediler sonrasında düşük olmayadabilir yerleşme kanaması da olabilir dediler yerleşme kanı öyle çok yoğun olur mu
NobleMom tgcumt Yerleşme kanaması yoğum olmaz genelde. Ama nadir de olsa böyle örnekler var. Umarım sizinledir ✨🤍
busraaaqq tgcumt canım 12 haftalıkken yoğun bir kanama ile doktora gittim plesantadan damar ayrıldığını ve o da kanama yaptığını söyledi evde yatış verdi 2 haftadır yatıyorum, Progestan diye ilaç var onu kullanıyorum düşük riskini azaltıyor
sukkran Keşke Altan muayneye izin vermeseydiniz bnde aynısı yaşadım ve kanamam çoğaldı sonra düşük yaptım en sağlıklısı ultarsyon
tgcumt sukkran sukkran alttan gazlı bezle temizledi içimi sonrasında kanamayı durdurdum dediler ama durmadı hâlâ kanamam var
tgcumt busu1 bende de yoğun kanama var özellikle idrarda şişliğimde var karın ağrım da ara ara çok şiddetli vuruyor
1_2_3_4 tgcumt yoğun ise Allah bilir ama düşüktür bende üç aylık iken birden başladı cinsel ilişki den ağır işlerden uzak durun tuvalet dışında kalmamaya çalışın inşallah hayırlı haberler alırsınız
bedee tgcumt yerlesme kanamasi kahverengi ve camiur gibi olur. Eger yogun kanama varsa omuzlarînizda agri , dayanilmayacak kadar sanci, bayilma hissi varsa gorunmeniz gerekir.
tgcumt orhismommmmmm bebek hakkında hiçbişy söylemediler düşük olabilir dedi pazartesi tekrar gel kan ver dediler bana ve kanamam devam ediyor dünden bu yana