Mayısın 2. Haftası gbi doğum var yaklasiyo.. 3. Gebeligim. Ama bu sefer nedense içim düşüncelerim psikolojik olarak berbat. Görev sebebiyle sırnak silopideyim.. ve sanırım dogum burda gerçekleşecek… içimde Bi güvensizlik Bi huzursuzluk var hormonlar mi blmyrm ama tecrübesiz ve aşırı korkuluyum kimseye sanki içimdekileri anlatamiyo kimse beni anlamıyor gbi hissediyorum.. ilk doğumla 3. Doğum arasında çok fark var ardımda 2 cocuk o gün doğuma gidişimi düşündükçe ağlıyorum Bi kaç gündür sadece ağlıyorum…. :(