nisabayraktar0 Haftama girdim ve bir kaç gündür sırt ağrısı oluyordu bugün karnım kaskatı oldu beraberinde kasık ağrısı 1 saat kadar sürdü ama çok şiddetli değildi bilmiyorum normal midir sizlere danışmak istedim doktor kontrolümden önce birde 3 hafta arayla parol içtim dayanılmaz diş ağrım olduğu için doktora sormadan her anne beni anlar ki endişeleniyorum bebeğim için hepimiz kaygılar içindeyiz galiba🥺 sizce neden olabilir korkuyorum ilk gebeliğim 🥹💞💞