altuntas İyi geceler arkadaşlar. Ümraniyede kadın doğumda doğum yapan anneler var mı aramızda. Varsa tecrübelerinizi öğrenmek istiyorum. Özelde mi devlette mi doğurmalıyım kararsızım ikinci doğumum olcak sezaryen olucam
Havin49_ altuntas Eltim orda sezeryan oldu bende Zeynep kamil de sezeryan oldum çok memnun kaldım ama ümraniye de Eltim üç kişi bi odada kalmışlar yatakları fln rahat değil demişti
cgdemmomy altuntas ben ilk cocuğumu doğurmuştum ve çok memnun kalmıştım benımle çok ilgilenmişlerdi. ikinci çocuğumu da doğuracağım ama suan nasıl hiç bilmiyorum
dilaradoyan Havin49_ bacım doğum sonrası sancıyla ağrıyla gerçekten yatağın rahatlığını anlayabiliyor mu insan ya 🤷♀️ kuş tüyü yatak olsa rahatsız gelmeyecek mi
altuntas Havin49_ Zeynep kamilde önerildi bana. Benimde ikinci gebeliğim sezaryen olucam. Bu hafta orası için randevu aldım. Bi kontrole gidicem şans vermek istiyorum sizde memnun kalmışsınız insana böyle şeyler duymak iyi geliyo
Havin49_ dilaradoyan tabiki anlıyor sezeryanlı insana konfor lazım normal doğum içinde aynı velinin ortasına demir batmasını ister misn ordaki gebelerle konuştum hepsi o konudan şikayetçiydi yatak asla rahat değil velimize batıyor dediler