ilknrkaraa güncelleme: leke gelirse gidin riske atmayın ilk hafta gitmedim ağrı yok diye dün çok şiddetli ağrım oldu leke geldi hastaneye zor attım kendimi 1 cm açılma olmuş 21 haftadayım bebekleriniz kendinize riske atmayın hastanede yatıyorum şuan.