gzdeozn Merhabalar uygulamaya göre 4 hafta 3 günlük gebeliğim var sat 19 şubat. 20 martta kan testi verdim 540 çıktı. Bugün 22 martta bir daha verdim artış iyi mi diye 950 çıktı sizden de yorum almak istedim şimdiden teşekkürler ✨🦋💖
Nilozof gzdeozn Merhaba. Hayırlı olsun 🧡 Yükseliş gayet iyi, yüzde 75-76 civarı yükselmiş. Zaten yüzde 60′ın üstünde olması isteniyor. Sağlıkla gelsin inşallah 🌸☺️
suzii_190 NobleMom bende daha önce kürtaj oldun 22 şubatta reg oldum 29 da bitti .6 martta korumasız birliktelik oldu sizce hamile olabilr miyim çok istoyrum
suzii_190 Nilozof merhaba ben daha önce kürtaj oldum 22 şubatta regil oldum 29 da bitti 6 martta korumasız birliktelik oldu sizce hamile olabirl miyim çok istoyrum
NobleMom suzii_190 Döngünüz kaç gün bilmiyorum ama 12. günde birliktelik yaşamışsınız. Çoğu kadın için ovülasyon haftasıdır ve gebelik oluşma ihtimali yüksektir. Tabi bu sadece takvimsel bir tahmin. Olada bilir, olmayada bilir 🤷🏻♀️✨
Nilozof suzii_190 Merhaba. Sonraki regliniz ne zaman? Onun günü geçince test yapmanız lazım, bilemeyiz yoksa