Merhaba ☀️ Sanırım 4 haftalıkken filan uygulamayı indirdim, sanırım bu forumda açtığım ilk gönderim 🥰
“Doğuma 200-250 gün var” zamanlarımda forumda “son 99” gönderilerini gördükçe başta tam anlayamadım ama sonra çok hoş geldi ve 99 o zaman bana gerçekten geri sayım gibi heyecanlı geliyordu, “ay doğurmak üzereler artıkkk” filan.. ve heves ettim ben de 99 da açayımm diye.. yaklaştıa hevesle bekledim am tam o günler yoğunluğuma denk geldi uygulamaya girememişim bi baktım 99dan da düşmüşüm, ben de 89 da açayım madem diyordum şükür tutturdum 🤭 işte böyle .. 3. Trimester diyor artık uygulama, en hızlı geçen döneme girdim sanırım ama çok öyle de hissetmiyorum daha aylaaar yıllarca içimde kalacak gibi, işten ayrılmama çokkk uzun zaman var gibi dört kişilik bir aile olma fikri kendimize anlattığımız bir masal gibi filan .. 🤭
hızlı mı geçecek gerçekten artık?? 🥹 bi yandan kavuşmak için öncesindeki sonrasındaki her şey için çok sabırsızlanıyorum eşyalarını hazırlamak kurmak hastane çantası olsun son haftalardaki belirsizlik heyecan nst ler olsun doğum kavuşma anları zaten hayali bile .. o ilk haftaların zorluğu sersemliği olsun yeniden emzirmek olsun ilk gülüşü kokusu ağıdı olsun.. hayal etmenin güzelliği bile fazla geliyor .. bir yandan tüm zorlanmalarıma rağmen hamile kafamı duygusallığımı içimde hissetttiğim hareketleri takip bekleme heyecanlarını vs çok seviyorum yıllardır hamileliği özledim diyodum ama şimdiye kadar da çok hızlı geçti sanki ve belki kaldı 10-taş çatlasın 11 haftam .. bi hüzün ve telaş da var … çok karışık duygular ne diyorsunuz 🥲🥲🫶🏻