ayyuzlu99 benim ilk gebeliğimde hiç bi zaman canımı acıtan hareketler olmamıştı hatta hep çok sakindi. Şimdi ikinciye gebeyim bunun hareketleri birazdaha sert ileriki haftalarda nasıl yapar bilmiyorum ama şu ana kadar canımı acıtmadı. Bende mesela sırtımı yaslayıp oturunca daha çok hissediyorum hareketlerini. Bide ilk gebeliğimde yorulduğumda bebekte duruyordu ama bunda yorulduğumda daha çok hareket ediyo. Yani hareket varsa sıkıntı yok her bebek farklı oluyor aynı vücutta olsa bile 🥰