Selam arkadaşlar gece veya gündüz uzanınca düz harketini hissetmek istediğimde nabız çok atıyor bu göbek cevresınde de kalbimde de uyumaya yakın da normal mi ilk gebeliğim bebek hareket ettiği için mi acaba nabızım yükseliyor gibi geliyor bana dıştan hareketini henüz görmedim 20+5 olduk eğer doğru hissediyorsam sadece arada bir 1,2 pıt pıt vuruyor gibi